Archiwum październik 2017


paź 31 2017 OBDSTAR X300 DP ODO + IMMO + wtryskiwacz...
Komentarze: 0

Breaking news z www.obdstar.com Company, OBDSTAR X300 D P  Aktualizacja 27 maja na Odometer Reset, IMMO, wtryskiwacz paliwa, filtr DPF i optymalizacji oprogramowania programowania dla Suzuki, Hyundai, Kia, GM i Toyota. OBDSTAR X300 DP pełna konfiguracja na sprzedaż (DHL Free Shipping): http://www.uobdii.com/wholesale/obdstar-x300dp-diagnosis-programmer-key-master.html Przebieg Resetuj :
obdstar-x300-DP-all-key-lost-2013-toyota-rav4-z-G-1



 

K krzywej drogomierz zerowania modelu (M2) dla AUDI / VW / SKODA / siedzisko są dodawane. VW Golf 7 modele są dodawane. Podwozie W169 na BENZ Seryjny przez OBD są dodawane. W245 podwozie Benz B seryjny OBD są dodawane. W204 podwozie benz C seryjny OBD są dodawane. W209 podwozie BENZ CLK seryjny OBD dodaje. Podwozie W207 (E-COUPE) dla BENZ CLK seryjny OBD są dodawane. W218 podwozie BENZ CLS seryjny OBD dodaje. W212 podwozie benz E seryjny OBD są dodawane. Podwozie X204 za BENZ GLK seryjny OBD dodaje. Podwozie R197 dla BENZ SLC seryjny OBD dodaje.


Immobilizer :
4 i 5thgeneration do programowania VW / AUDI / SKODA / SEAT dodaje się, co następuje:

CDC + 24C32 Rodzaje NEC + 24C32 Rodzaje 2013 Rodzaje Johnson; Rodzaje Motorola 9S12XHZ512; NEC + 24C64 kolorów wyświetlanych na ekranie Typ 1 NEC + 24C64 kolorów wyświetlanych na ekranie typu 2 NEC + 24C64 Biały Typ ekranu NEC + 24C64 (VDO -12) Rodzaj NEC + 95320 Rodzaj NEC + 35XX Rodzaj Magotan / CC Rodzaj P7 / A6L (6) 9S12DT (G) Typ 128 P7 / A6L (6) 9S12DT (G) Typ 256 Modele Lifan Marvell dodaje, która obejmuje Dodaj / Clear Klawisze program / Usuń funkcje ESCL. Modele Jiangling MU-X są dodawane jako kluczowy programowania i klucz polany.


Wtryskiwacz paliwa (Primary Wydawanie)

Wtryskiwacza paliwa dla modeli Chery są dodawane. Wtryskiwacz paliwa do Dongfeng Honda CR-V, miejskim, w SPIRIOR zostały dodane. Wtryskiwacz paliwa do ACCORD, miasto, Fit, Odyssey, EVERUS S1, Crider Wtryskiwacza paliwa dla Acura dodaje. Wtryskiwacza paliwa dla modeli Hondy są dodawane. Wtryskiwacz paliwa do Changcheng 4D20 Boshi Diesel Engine, 4D20 Delphi elektronicznego układu sterowania i Liaoning Xinfeng elektronicznego układu sterowania. Wtryskiwacz paliwa do Zhengzhou Nissan Ruiqi ZD28 Engine i silnikiem wysokoprężnym ZD25TCR.


DPF Funkcja:

DPF dla Renault dodaje. DPF dla Range Rover Sport 2014 dodaje.

Optymalizacja:

Optymalizację oprogramowania programowania dla Suzuki, Hyundai, Kia, GM i Toyota.


Artykuł z OBDSTAR Tech Blog Site: http://obdstar-obdstar.blogspot.com/2017/06/obdstar-x300-dp-odo-immo-fuel-injector.html

chasen : :
paź 25 2017 Lonsdor K518ISE Program Maserati Inteligentne...
Komentarze: 0

Ten Lonsdor K518ISE  plik pomocy, to w zasadzie obejmuje 4 części: Function, obsługa, uwagi i Reference.

A tam jest specjalna strona internetowa o Lonsdor K518 Key Programmer


Function

Immodata kopii zapasowych: patrz „operacji” do tworzenia kopii zapasowych immodata po tym programie i usuń klucz można kontynuować; Dodaj inteligentnego klawisza: zaprogramowanie karty inteligentnej, dodać klucz i klucz stracił wszystkie mają taką samą pracę; Usuń inteligentnego klucza: usunąć wszystkie zaprogramowane karty inteligentne.


Działanie

2016- Maserati (Ghibli, Quattroporte, SUV: Levante) trzeba zdemontować i zapoznania się z komputera pokładowego (ECU) dane, aby uzyskać kod PIN; Levante ECU znajduje się w tylnej pokrywy dachu samochodu:

Lonsdor K518ISE Program Maserati Inteligentne Key 2016-1

Komputer pokładowy z Ghibli i Quattroporte znajdują się w tylnej szybie, dawne potrzeby zdemontować z

tylne siedzenie (patrz poniżej). Te ostatnie potrzeby zdemontować z pozycji tułowia audio, a następnie pojawi się komputer pokładowy.
Lonsdor K518ISE Program Maserati Inteligentne Key 2016-2

Pokładowy komputer wygląd i demontażu / odczytu osiem stóp procesor (95640):

Lonsdor K518ISE Program Maserati Inteligentne Key 2016-3 Lonsdor K518ISE Program Maserati Inteligentne Key 2016-4
 

immodata dociskowego (jak pokazano poniżej) Podłączyć K518ISE głównego hosta do adaptera KPROG i podłączyć zasilanie 12V (należy użyć K518ISE dedykowany zasilacz); Spoina chip osiem stóp (95640) na "E-01" pokładzie; Kliknij menu, aby rozpocząć tworzenie kopii zapasowej danych. backup danych kompletne, proszę spawać żeton z powrotem do komputera pokładowego i zainstalować dobrze;

Lonsdor K518ISE Program Maserati Inteligentne Key 2016-5
Uwaga: Jeśli nie można odczytać danych z karty KPROG, można użyć programatora do czytania i kopiowania danych do folderu K518ISE określony, ścieżkę: K518 -> Plik -> feature_553

Dodaj / usuń klucz Należy postępować zgodnie z poleceniami systemu.

Uwaga

Usunięty klucz karta inteligentna może być używany tylko dla pojazdu do zrobienia działanie programu; migacz awaryjnego pozycji (lampka niebezpieczne), jak pokazano w czerwonym kółku:

Lonsdor K518ISE Program Maserati Inteligentne Key 2016-6

Dla nowych modeli Maserati, w dolnej części pola startowego ma „pokrętło”, jak pokazano poniżej, samochody bez tego pokrętła należą do starego systemu przed 2016 r.

Lonsdor K518ISE Program Maserati Inteligentne Key 2016-7
Referencje
Chip model: Dedykowana karta inteligentna
PIN wymaganie kod: Demontaż / odczyt z komputera pokładowego, aby uzyskać kod PIN (Proszę odnieść się do „operacji” szczegóły)
Zdalne generacji: Program inteligentny klucz kompletne, pilot automatycznie generowane
pod kierownicą: Artykuł z Lonsdor K518ISE miejscu blogu: Lonsdor K518ISE Programu Maserati inteligentnego Key 2016

Lonsdor K518ISE Program Maserati Inteligentne Key 2016-8

chasen : :
paź 24 2017 Launch X431 v 8 calowy skaner NAJLEPSZA CENA...
Komentarze: 0

Gdzie można uzyskać Uruchom X431 V testera diagnostycznego dla najlepszej jakości i najlepszej cenie? Proszę bardzo.
Launch X431 v 8 cali cena narzędzie skanowania: US $ 803

 

Dlaczego potrzebujemy nowego X431 Uruchom narzędzie skanowania?

Ponieważ:
1- obsługuje funkcje specjalne
2- ma pełne pokrycie pojazdu: Brazylijska, indyjskie, chińskie australijskich, samochody ...
3- obsługuje BMW rok 2007
4- wspiera Toyota 2007 roku
5- może to zrobić bez programowania internetowego VW serwer niemiecki

Idź na czytanie o szczegóły ...

1- 2017 Rozpoczęcie x431 v  obsługuje „Funkcje specjalne”
The 2017 wersja x431 v Uruchom narzędzie diagnostyczne 100% działa dobrze w specjalne funkcje, szczególnie w doskonałych programowania kluczy samochodowych.
Funkcje specjalny podatek. Test wtryskiwacz, test pompa paliwa, zawór elektromagnetyczny Purge, Oil Reset Service, Steering Angle Calibration, Elektroniczny reset hamulec postojowy, Battery Rejestracja / Battery Maintenance, ABS krwawienie, elektroniczny położenia przepustnicy Reset / Dowiedz się, Diesel Particulate Filter (DPF) Regeneracja, ciśnienia w oponach system Monitor Resetuj ....

Dla fachowcom pracujących w garażu
- najbardziej popularne funkcje w garażu naprawy: Wszystkie pokryte !!!!!!
TPMS, olej, hamulcowy, SAS, biegów Learn & Krwawienie ....
- Bardzo łatwa w obsłudze: kliknij, kliknij ... gotowe!
Inżynierowie uruchamiania optymalizacji programu;
użytkownicy po prostu kliknij, aby ją zakończyć i nie martwić się o uszkodzenia podczas korzystania
- niski koszt: nie trzeba kupować wielu naprawy części

na przykład
zresetować TPMS jest konieczne po zmianie oponach lub opon; z 2017 wersja launch x431 v, sklep naprawa samochodu może zarobić więcej, prawie nie trzeba koszt.


2- Najszerszy zasięg pojazdu między launch x431 skanerze
Nowy Wprowadzenie x431 v 8-calowy narzędziem diagnostycznym ma najszerszy zasięg pojazdu: do 93 marek samochodów około 220 modeli samochodów.
- To może działać dobrze na brazylijskich, malezyjskim, chińskim, Indiach i australijskich samochodach, których prawie nie można osiągnąć ze starym uruchomienia 431 V skanerów.
Tam prawie nie dobry i niezawodny sprzęt diagnostyczny do samochodów z Brazylii, Chinach, Indiach, Australii, dzięki czemu zespół Wprowadzenie rozwija i dodaje samochody pomyślnie.
- Również obejmuje niemal pełne samochodów europejskich i USA.
http://www.uobdii.com/wholesale/launch-x431-v-8-inch-tablet-wifi-bluetooth-diagnostic-tool.html
Uwaga: oprogramowanie samochód może być aktualizowane za darmo w ciągu 2 lat.
Zwykle co użytkownicy płacą za aktualizację oprogramowania launch x431 jest warta nowa maszyna z nieco dodatkowych kosztów. Tak, 2-letnia bezpłatna aktualizacja oznacza, że użytkownicy otrzymują 2 maszyny w cenie 1 maszyny; czyli zaoszczędzić koszty na jednej maszynie.

Artykuł z uruchamianie X431 miejscu: http://blog.x431tool.com/launch-x431-v-8-inch-scan-tool-best-price/

chasen : :
paź 19 2017 Benz E200 światło sprawdzić silnik, bezczynnie...
Komentarze: 0

Symptom
Mercedes E200 271EVO konfiguracji przekładni Silnik i 722,9, przebieg 131670km. Zastąp samochodu do oleju bazowego filtrować ,. 4 dni po Lekka silnika Fault i IDLE Jitter silnika, prędkość pojazdu SLOW. Xtool XlOO Pro


Rozwiązywanie problemów i usterek
samochodu otrzymuje podstawy filtra oleju, zdemontowany kolektora dolotowego, Według wstępnych zjawisko Fault do określenia następujących powodów: układu dolotowego w nieszczelność rury próżniowej lub nie jest zainstalowana w miejscu, kolektor dolotowy szczelności; przepustnicy robi dobrze pasuje nie, lub nie jest zainstalowany w miejscu, problemem zapłonu; xtool ez500 problemem Oil Supply.

Ponieważ nie zmieniają CAR utrzymanie DID świecy zapłonowej, VVDI MB Narzędziea ostatni do sklepu aby sprawdzić świecę zapłonową dołączony do partii koksu oraz zjawisko spalania elektrodę, pierwszy z nowej świecy zainstalowanej, samochód po silniku lub jitter. Nie ma problemu ze świecy zapłonowej podłączony do diagnozy świecy Czytaj kod błędu :. mieszaninę P0172 (kolumna cylindra 1) jest zbyt gruba, amplituda sygnału jest większa niż maksymalna amplituda znaczenie kodu błędu jest mieszanina jest zbyt gruba, co powoduje. gruby Ponieważ JEST ZBYT mieszanek gazowych w głównym powodem jest zbyt dużo wtrysku paliwa, TOO spożycie Mała lub palenie nie jest dobre. Przewodnik do przestrzegania w tym kod błędu przy rzeczywistej wartości pod biegu jałowego na warunki pracy silnika. VVDI kluczowym narzędziem


Rzeczywista wartość ciśnienia przewodu jest 5440kPa (oznaczony wartość 4540 ~ 6540kPa), który usuwa się z problemem pompy wysokiego ciśnienia. Przepustnicy poniżej czujnik ciśnienia wartości ciśnienia 48.266kPa (średnia wartość 20 ~ 40kPa), napięcie sygnału 1.0V (wartość średnia 0,5 ~ 0.7V ) Istnieją dwa powody, dla jego wartością rzeczywistą .. czujnika i jego problemy linii, układ wlotowy powietrza w części przecieku Zgodnie ze schematem obwodu do pomiaru napięcia zasilania czujnika z 5V, ziemne i sygnalizacyjne linie są normalne . przepustnicy przed czujnik ciśnienia i dalszy czujnik ciśnienia, dwa czujniki są wymienne, rzeczywista wartość czujnika jest nadal nieprawidłowe, wskazując, że czujnik i jego linia nie jest problemem. Następnie sprawdzić powietrze System ma gdzie tam spożycie wyciek VVDI kluczowym narzędziem .

W pierwszym łatwo po trudnym zasady sprawdzające układu wlotowego każdej rury próżniowej lub bez przecieków w miejscu, a następnie sprawdzić przepustnicy usunięcia gazu zobaczyć uszczelka nie jest uszkodzona i zgnieciony miejsce, klapka nie jest wystawiony karty, aby zapisać przepustnicę ponownie po wymianie, z przyrządu diagnostycznego do ponownego nauczenia, biorąc pod uwagę klasa E 212 modeli w teście diagnostycznym, gdy wymagania napięciowe są bardziej rygorystyczne, gdy napięcie akumulatora jest niższe niż 11.6V z niektórych elementów podczas nauki i mecz On nie może się uda. ładowarce Connected ON, aby uczyć się na nowo do przepustnicy, początek pojazdu, usterki pozostaje taka sama, przepustnicy usunąć problemu, VVDI MB Narzędzie. Następnie należy skupić się na sprawdzeniu kolektor dolotowy , wyjąć kolektor dolotowy, aby zobaczyć jego pieczęć jest nienaruszona, żadnych nieprawidłowości, ale również w uszczelki na uszczelniacza, a następnie zainstalować zgodnie ze standardowym kolektorem dolotowym moment. Uruchomić samochód, silnik lub jitter, przepustnica czujnik ciśnienia poniżej rzeczywista wartość nie jest normalne. Idea Re-order, począwszy od etapu wlotu powietrza po kroku starannego dochodzenia, czy brakująca część. Kiedy tył filtra powietrza, aby sprawdzić rurę wlotową, okazało się, że długi wyciągnąć jak rury wlotowej wtórnego Podłączony do AIR JET pompa (poniżej), MB SD C4silnik nie daje się trząść, a rzeczywista wartość czujnika ciśnienia gazu spadła również do dalszego normalnego zakresu. Włóż uchwyt blisko węża, można oczywiście poczuć nadmuch ciepłego powietrza, zapach jak spalin z cylindra.



Rura ta jest wtórny przewód wlotowy pompy strumień powietrza wtórnego pompa strumienia powietrza jest zazwyczaj tylko w temperaturze chłodzącej od 10 ~ 60 ℃, prędkość silnika jest mniejsza od 3000r / min, silnik jest w stanie spoczynku lub część ładunku. Na wtórna pompa strumieniowa zasysa świeże powietrze stąd, a następnie przełącza się do regulacji podciśnienia zawór wtrysku powietrza wtórnego z kolektorem dolotowym przy zaworze przełączającym pompy powietrza (Y32). powietrze wchodzi rząd głowicy z wtórnym wtryskiwania powietrza zawór gazowy i spalin na reakcję, tak że trójdrożny katalizator, jak tylko możliwe, w celu uzyskania temperatury roboczej, a tym samym zwiększenia nagrzewania procesu wydajności emisji. Zgodnie z zasadą działania systemu wtrysku wtórnego powietrza, rura ta powinna . nie być wydmuchiwane powietrze Istnieją dwie przyczyny tego zjawiska:zawór przełączający pompy powietrza (Y32) jest zawsze w normalnie otwartym, zawór przełączający pompy powietrza (Y32) jest w próżni, aby otworzyć pomocniczego zaworu wtrysku powietrza, zawór wtrysku powietrza wtórnego zatrzymany otwórz stanu poprzez diagnostyki. urządzenie do obserwacji rzeczywistą wartość zaworu przełączającego pompy powietrza, jest w stanie zamkniętym, a następnie za pomocą narzędzia diagnostycznego do aktywacji na terenach zielonych, są normalne wyłączenie jest zawór przełączający pompy powietrza (Y32) problemu. Poniżej opuszczał drugi zawór wtryskowy powietrza i usuwania pomocniczego zaworu wtrysku powietrza i otwarty i okazało się, że przepona koks zablokowany, nie może zostać zamknięty.Otwórz stan. Za pomocą urządzenia diagnostycznego obserwować rzeczywistą wartość zaworu przełączającego pompy powietrza, był w stanie zamkniętym, a następnie za pomocą przyrządu diagnostycznego, aby uaktywnić otwieranie, zamykanie są normalne wyłączenie jest zawór przełącznik pompy powietrza (Y32) problemu. Poniżej w lewo drugiego zaworu wtrysku powietrza i usuwania pomocniczego zaworu wtrysku powietrza i otwarty i okazało się, że przepona koks zablokowany, nie może zostać zamknięty.Otwórz stan. Za pomocą urządzenia diagnostycznego obserwować rzeczywistą wartość zaworu przełączającego pompy powietrza, był w stanie zamkniętym, a następnie za pomocą przyrządu diagnostycznego, aby uaktywnić otwieranie, zamykanie są normalne wyłączenie jest zawór przełącznik pompy powietrza (Y32) problemu. Poniżej w lewo drugiego zaworu wtrysku powietrza i usuwania pomocniczego zaworu wtrysku powietrza i otwarty i okazało się, że przepona koks zablokowany, nie może zostać zamknięty.To nie może być zamknięty.To nie może być zamknięty.



Ponieważ pomocniczy zawór dozujący powietrze nie może zostać całkowicie zamknięty, gaz odlotowy zawraca się do przewodu wlotowego za pomocą przewodów z układu wtrysku powietrza wtórnego tak, że ciśnienie w kolektorze dolotowym jest zwiększona, a gaz spalinowy jest następnie wprowadzana do cylindra .

ze względu na wejściu w spalinach stosunkowo świeże powietrze przez zostaną zmniejszone tak, aby w paliwie nie może być całkowicie spalone, AIR-of stosunek paliwa nie jest w porządku, w silniku jitter i Zgłoszone Mixed Gas zbyt gruba wina. na wtórnym wtryskiwanego powietrza Zawór Carbon osadzanie czysty ponownie instalowany z powrotem, silnik pracuje bez zakłóceń, problem rozwiązany.

Następnego ranka, aby natychmiast umyć samochód gotowy do odbioru towaru, uruchomić pojazd i okazało się, że pojazd tuż obok samochodu, a następnie uruchomić drugi raz, uruchom czas jest zbyt długi, ale po rozpoczęciu silnik pracuje bardzo płynnie . następnie należy uruchomić kilka razy, wszystko jest normalne. Zatrzymano kilkanaście minut, aby zacząć od nowa, pojawiła się awaria., a następnie użyć multimetru do pomiaru napięcia początkowego 10V, normalne. niskie ciśnienie w układzie paliwowym jest mierzona w temperaturze około 500 kPa (wartość średnia 400 do 670 kPa). Podłączyć urządzenie diagnostyczne, analizy rzeczywistej wartości silnika przy starcie, okazało się, że rzeczywista wartość dolnego czujnika ciśnienia nie jest normalne, jego wartość jest 38.6kPa
(Wartość standardowa wynosi 20 ~ 40kPa) , zbliżony do wartości krytycznej. Będzie to drugi przewód wlotowy pompy powietrza odłączone i znalazł dmuchane powietrze, wyłącz po dziesięciu minut, a następnie ponownie uruchomić pojazd, wszystko jest normalne. Ponownie usunąć wtórne Wtrysk powietrza Zawór i okaże się, że membrana jest zakleszczony Znowu. Remove koksu Po uważnej obserwacji, membrana została zdeformowana, OFF LAX, to łatwo być Coke Zamknięty.

Zamień nowe nową powietrza wtórnego Zawór wtryskowy Po problemów.

Podsumowanie Fault
In The Rozwiązywanie problemów The musimy kompleksowo, CGDI Benz MB kompleksowo i systematycznie rozważyć opanować zasada działania układu silnika, zgodnie z zasadą pracy z możliwych częściach awarii wykluczyć jeden po drugim, dokładna analiza różnych niepowodzeń i rzeczywistej wartości jest bardzo ważne, może pomóc nam znaleźć pomysły i okazało się, że trudno znaleźć punkt awarii.

paź 12 2017 Uruchom CRP129 zresetować Elektryczny hamulec...
Komentarze: 0

Krok po kroku wyświetlić procedurę uruchamiania CRP129 zresetować Elektryczny hamulec na Renault Scenic II, jestem pewien, że to pomaga.

Podłączyć  Wprowadzenie CRP129  OBD2 skanera  z samochodu Renault Scenic poprzez OBD2 portu.

Włóż kartę klucza do szczeliny klucza i nie naciskać na pedał hamulca.
Następnie naciśnij przycisk Uruchom samochód przez 6 sekund.

Moc na skanerze i wybierz „Diagnostyka”. Przejdź do „Wymiana”. I wybierz „Reset hamulca”. Wybierz „Renault” producent samochodów. Postępuj zgodnie ze wskazówkami, aby włączyć zapłon. Wybierz „Scenic II” modelu samochodu. Wybierz „Release”, a następnie włączyć zapłon i nie uruchamiaj silnika samochodu. To OK, akcja!
uruchom crp129-reset-renault-scenic-elektryczny-hamulec-1

uruchom crp129-reset-renault-scenic-elektryczny-hamulec-2

uruchom crp129-reset-renault-scenic-elektryczny-hamulec-3

uruchom crp129-reset-renault-scenic-elektryczny-hamulec-4

uruchom crp129-reset-renault-scenic-elektryczny-hamulec-5

uruchom crp129-reset-renault-scenic-elektryczny-hamulec-6

uruchom crp129-reset-renault-scenic-elektryczny-hamulec-7a uruchom crp129-reset-renault-scenic-elektryczny-hamulec-8

Powrót do wyboru „Zastosuj”, a następnie włączyć zapłon i nie uruchamiaj silnika samochodu. To OK, akcja! Gotowe! Uruchomienie CRP129  skutecznie przywrócić Renault Scenic II Elektryczny hamulec! To co mam Uruchom CRP129, to jest bardzo imponujące.
uruchom crp129-reset-renault-scenic-elektryczny-hamulec-9 uruchom crp129-reset-renault-scenic-elektryczny-hamulec-10



Launch-CRP129-OBD2-scanner