paź 19 2017

Benz E200 światło sprawdzić silnik, bezczynnie...


Komentarze: 0

Symptom
Mercedes E200 271EVO konfiguracji przekładni Silnik i 722,9, przebieg 131670km. Zastąp samochodu do oleju bazowego filtrować ,. 4 dni po Lekka silnika Fault i IDLE Jitter silnika, prędkość pojazdu SLOW. Xtool XlOO Pro


Rozwiązywanie problemów i usterek
samochodu otrzymuje podstawy filtra oleju, zdemontowany kolektora dolotowego, Według wstępnych zjawisko Fault do określenia następujących powodów: układu dolotowego w nieszczelność rury próżniowej lub nie jest zainstalowana w miejscu, kolektor dolotowy szczelności; przepustnicy robi dobrze pasuje nie, lub nie jest zainstalowany w miejscu, problemem zapłonu; xtool ez500 problemem Oil Supply.

Ponieważ nie zmieniają CAR utrzymanie DID świecy zapłonowej, VVDI MB Narzędziea ostatni do sklepu aby sprawdzić świecę zapłonową dołączony do partii koksu oraz zjawisko spalania elektrodę, pierwszy z nowej świecy zainstalowanej, samochód po silniku lub jitter. Nie ma problemu ze świecy zapłonowej podłączony do diagnozy świecy Czytaj kod błędu :. mieszaninę P0172 (kolumna cylindra 1) jest zbyt gruba, amplituda sygnału jest większa niż maksymalna amplituda znaczenie kodu błędu jest mieszanina jest zbyt gruba, co powoduje. gruby Ponieważ JEST ZBYT mieszanek gazowych w głównym powodem jest zbyt dużo wtrysku paliwa, TOO spożycie Mała lub palenie nie jest dobre. Przewodnik do przestrzegania w tym kod błędu przy rzeczywistej wartości pod biegu jałowego na warunki pracy silnika. VVDI kluczowym narzędziem


Rzeczywista wartość ciśnienia przewodu jest 5440kPa (oznaczony wartość 4540 ~ 6540kPa), który usuwa się z problemem pompy wysokiego ciśnienia. Przepustnicy poniżej czujnik ciśnienia wartości ciśnienia 48.266kPa (średnia wartość 20 ~ 40kPa), napięcie sygnału 1.0V (wartość średnia 0,5 ~ 0.7V ) Istnieją dwa powody, dla jego wartością rzeczywistą .. czujnika i jego problemy linii, układ wlotowy powietrza w części przecieku Zgodnie ze schematem obwodu do pomiaru napięcia zasilania czujnika z 5V, ziemne i sygnalizacyjne linie są normalne . przepustnicy przed czujnik ciśnienia i dalszy czujnik ciśnienia, dwa czujniki są wymienne, rzeczywista wartość czujnika jest nadal nieprawidłowe, wskazując, że czujnik i jego linia nie jest problemem. Następnie sprawdzić powietrze System ma gdzie tam spożycie wyciek VVDI kluczowym narzędziem .

W pierwszym łatwo po trudnym zasady sprawdzające układu wlotowego każdej rury próżniowej lub bez przecieków w miejscu, a następnie sprawdzić przepustnicy usunięcia gazu zobaczyć uszczelka nie jest uszkodzona i zgnieciony miejsce, klapka nie jest wystawiony karty, aby zapisać przepustnicę ponownie po wymianie, z przyrządu diagnostycznego do ponownego nauczenia, biorąc pod uwagę klasa E 212 modeli w teście diagnostycznym, gdy wymagania napięciowe są bardziej rygorystyczne, gdy napięcie akumulatora jest niższe niż 11.6V z niektórych elementów podczas nauki i mecz On nie może się uda. ładowarce Connected ON, aby uczyć się na nowo do przepustnicy, początek pojazdu, usterki pozostaje taka sama, przepustnicy usunąć problemu, VVDI MB Narzędzie. Następnie należy skupić się na sprawdzeniu kolektor dolotowy , wyjąć kolektor dolotowy, aby zobaczyć jego pieczęć jest nienaruszona, żadnych nieprawidłowości, ale również w uszczelki na uszczelniacza, a następnie zainstalować zgodnie ze standardowym kolektorem dolotowym moment. Uruchomić samochód, silnik lub jitter, przepustnica czujnik ciśnienia poniżej rzeczywista wartość nie jest normalne. Idea Re-order, począwszy od etapu wlotu powietrza po kroku starannego dochodzenia, czy brakująca część. Kiedy tył filtra powietrza, aby sprawdzić rurę wlotową, okazało się, że długi wyciągnąć jak rury wlotowej wtórnego Podłączony do AIR JET pompa (poniżej), MB SD C4silnik nie daje się trząść, a rzeczywista wartość czujnika ciśnienia gazu spadła również do dalszego normalnego zakresu. Włóż uchwyt blisko węża, można oczywiście poczuć nadmuch ciepłego powietrza, zapach jak spalin z cylindra.



Rura ta jest wtórny przewód wlotowy pompy strumień powietrza wtórnego pompa strumienia powietrza jest zazwyczaj tylko w temperaturze chłodzącej od 10 ~ 60 ℃, prędkość silnika jest mniejsza od 3000r / min, silnik jest w stanie spoczynku lub część ładunku. Na wtórna pompa strumieniowa zasysa świeże powietrze stąd, a następnie przełącza się do regulacji podciśnienia zawór wtrysku powietrza wtórnego z kolektorem dolotowym przy zaworze przełączającym pompy powietrza (Y32). powietrze wchodzi rząd głowicy z wtórnym wtryskiwania powietrza zawór gazowy i spalin na reakcję, tak że trójdrożny katalizator, jak tylko możliwe, w celu uzyskania temperatury roboczej, a tym samym zwiększenia nagrzewania procesu wydajności emisji. Zgodnie z zasadą działania systemu wtrysku wtórnego powietrza, rura ta powinna . nie być wydmuchiwane powietrze Istnieją dwie przyczyny tego zjawiska:zawór przełączający pompy powietrza (Y32) jest zawsze w normalnie otwartym, zawór przełączający pompy powietrza (Y32) jest w próżni, aby otworzyć pomocniczego zaworu wtrysku powietrza, zawór wtrysku powietrza wtórnego zatrzymany otwórz stanu poprzez diagnostyki. urządzenie do obserwacji rzeczywistą wartość zaworu przełączającego pompy powietrza, jest w stanie zamkniętym, a następnie za pomocą narzędzia diagnostycznego do aktywacji na terenach zielonych, są normalne wyłączenie jest zawór przełączający pompy powietrza (Y32) problemu. Poniżej opuszczał drugi zawór wtryskowy powietrza i usuwania pomocniczego zaworu wtrysku powietrza i otwarty i okazało się, że przepona koks zablokowany, nie może zostać zamknięty.Otwórz stan. Za pomocą urządzenia diagnostycznego obserwować rzeczywistą wartość zaworu przełączającego pompy powietrza, był w stanie zamkniętym, a następnie za pomocą przyrządu diagnostycznego, aby uaktywnić otwieranie, zamykanie są normalne wyłączenie jest zawór przełącznik pompy powietrza (Y32) problemu. Poniżej w lewo drugiego zaworu wtrysku powietrza i usuwania pomocniczego zaworu wtrysku powietrza i otwarty i okazało się, że przepona koks zablokowany, nie może zostać zamknięty.Otwórz stan. Za pomocą urządzenia diagnostycznego obserwować rzeczywistą wartość zaworu przełączającego pompy powietrza, był w stanie zamkniętym, a następnie za pomocą przyrządu diagnostycznego, aby uaktywnić otwieranie, zamykanie są normalne wyłączenie jest zawór przełącznik pompy powietrza (Y32) problemu. Poniżej w lewo drugiego zaworu wtrysku powietrza i usuwania pomocniczego zaworu wtrysku powietrza i otwarty i okazało się, że przepona koks zablokowany, nie może zostać zamknięty.To nie może być zamknięty.To nie może być zamknięty.



Ponieważ pomocniczy zawór dozujący powietrze nie może zostać całkowicie zamknięty, gaz odlotowy zawraca się do przewodu wlotowego za pomocą przewodów z układu wtrysku powietrza wtórnego tak, że ciśnienie w kolektorze dolotowym jest zwiększona, a gaz spalinowy jest następnie wprowadzana do cylindra .

ze względu na wejściu w spalinach stosunkowo świeże powietrze przez zostaną zmniejszone tak, aby w paliwie nie może być całkowicie spalone, AIR-of stosunek paliwa nie jest w porządku, w silniku jitter i Zgłoszone Mixed Gas zbyt gruba wina. na wtórnym wtryskiwanego powietrza Zawór Carbon osadzanie czysty ponownie instalowany z powrotem, silnik pracuje bez zakłóceń, problem rozwiązany.

Następnego ranka, aby natychmiast umyć samochód gotowy do odbioru towaru, uruchomić pojazd i okazało się, że pojazd tuż obok samochodu, a następnie uruchomić drugi raz, uruchom czas jest zbyt długi, ale po rozpoczęciu silnik pracuje bardzo płynnie . następnie należy uruchomić kilka razy, wszystko jest normalne. Zatrzymano kilkanaście minut, aby zacząć od nowa, pojawiła się awaria., a następnie użyć multimetru do pomiaru napięcia początkowego 10V, normalne. niskie ciśnienie w układzie paliwowym jest mierzona w temperaturze około 500 kPa (wartość średnia 400 do 670 kPa). Podłączyć urządzenie diagnostyczne, analizy rzeczywistej wartości silnika przy starcie, okazało się, że rzeczywista wartość dolnego czujnika ciśnienia nie jest normalne, jego wartość jest 38.6kPa
(Wartość standardowa wynosi 20 ~ 40kPa) , zbliżony do wartości krytycznej. Będzie to drugi przewód wlotowy pompy powietrza odłączone i znalazł dmuchane powietrze, wyłącz po dziesięciu minut, a następnie ponownie uruchomić pojazd, wszystko jest normalne. Ponownie usunąć wtórne Wtrysk powietrza Zawór i okaże się, że membrana jest zakleszczony Znowu. Remove koksu Po uważnej obserwacji, membrana została zdeformowana, OFF LAX, to łatwo być Coke Zamknięty.

Zamień nowe nową powietrza wtórnego Zawór wtryskowy Po problemów.

Podsumowanie Fault
In The Rozwiązywanie problemów The musimy kompleksowo, CGDI Benz MB kompleksowo i systematycznie rozważyć opanować zasada działania układu silnika, zgodnie z zasadą pracy z możliwych częściach awarii wykluczyć jeden po drugim, dokładna analiza różnych niepowodzeń i rzeczywistej wartości jest bardzo ważne, może pomóc nam znaleźć pomysły i okazało się, że trudno znaleźć punkt awarii.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz