Najnowsze wpisy, strona 22


lis 09 2016 Oto szczegółowe porównanie Xhorse robione...
Komentarze: 0

Oto szczegółowe porównanie Xhorse robione VVDI 2 ii programista dowódca klucza i latać robione FVDI 2 ii Abrites dowódcy.
vvdi2-vs-fvdi2

*** *** Podobieństwa
FVDI2 i VVDI2 ABRITES Dowódcy mają te same funkcje, w tym podstawowego, kluczowego programowania diagnostycznych, adaptery itp J2534

*** *** Różnice
ceny
2016 VVDI II: $ 2150
2016 FVDI II: $ +1.369
 
najnowsza wersja
Xhorse VVDI II: v1.1.7
Fly FVDI II: V24
 
Aktywacja
VVDI ii ii i FVDI oprogramowanie: brak aktywacji potrzeba
 
Język
VVDI II: English / Chinese
FVDI II : angielski, Niemcy, hiszpański, francuski, rosyjski, włoski, duński, czeski, chiński, i bułgarskim

Aktualizacja
Wszyscy dowódcy może być aktualizowana; VVDI 2 jest o wiele łatwiejsze niż FVDI 2.
VVDI 2: Online Update z bezpłatnego pobierania oprogramowania dla życia
FVDI 2: Dla klientów z starego FVDI dowódcy z uobdii.com, ysend na FVDI dowódcy sprzęt i soft-dongle powrotem i zapłacić 300.00USD dodatkowo, żeby dostać nowy FVDI 2, z tym samym oprogramowaniem modelu samochodu + wolnego oprogramowania FLY OBD Terminator + wszystkie J2534 DrewTech Software.
Uwaga: (jeśli straci soft-klucza, trzeba zapłacić inną 90.00USD, jeśli masz zarówno sprzęt i soft-klucz, po prostu trzeba zapłacić 300.00USD)
 
zasięg pojazdu
VVDI2 dowódca: obejmuje VW, Audi, BMW, Porsche pojazdy

Pozycja Nazwa i nr VVDI2 Pełna wersja
(SV86)
VVDI Wersja podstawowa
i VW Moduł Plus 5-ci IMMO Authorization

(SV86-B)
VVDI Podstawowe tylko wersja
(SV86-C)
VVDI Wersja podstawowa + BMW

(SV86-D)

Cena $ 2150.00 $ 1550.00 $ 499.00 $ 1079,00
VW × ×
BMW ×
Porsche × × ×
5-szy AUDI autoryzacji + 320USD (SV86-2) ×
BMW OBD autoryzacji + 720USD (SV86-3) + 720USD (SV86-3)
BMW cas4 + Authorization + 260USD (SV86-4) + 260USD (SV86-4) + 260USD (SV86-4)

 
FVDI2 Abrites dowódca : VW, Audi, Seat, Skoda samochody z 1996-2014
DARMOWE dostać:
1) Honda HDS V3.016 + 
2) JLR SDD V145.00 + 
3) TIS V11.00.017 + 
4) VCM IDS + 
5) oprogramowanie OBD końcowego:
- VAG-VW, Audi, Seat, Skoda Generation immobiliser 4
- VAG-VW, Audi, Seat, Skoda Generation immobiliser 5
- Audi A6 / Q7 Generation immobiliser 4,5
6) oprogramowanie DAF lub rowery
 
Funkcje
Xhorse VVDI2 klucz programista :
vvdi2-key-programista
1) Funkcja Rdzeń: Do wykrywania częstotliwości pilota
2) Wielofunkcyjność na pojazdach VAG
Odczyt i zapis Immo4 / system Immo5
Dowiedz się kluczem
BCM program zdalnego
K-Line pole instrumentem immobiliser
Prawidłowe drogomierza
Jednostka sterująca Program
Odblokuj Immo1 / Immo2 ochronę firmware
Wsparcie narzędzi manipulacji danymi
3) funkcje OBD w pojazdach BMW
Prawidłowe drogomierza
Generowanie klucza
Unlock Key
4) Fix cas4 EEPROM programator kluczy
Generowanie wyspecjalizowanych chipów
Immobilizer narzędziem do przetwarzania danych
Innymi kluczowymi narzędziami
Generowanie pilota
5) obsługuje oprogramowanie diagnostyczne innej firmy:
Aby wykonać VVDI2 funkcję diagnostyczną, oprogramowanie diagnostyczne innej marki (ODIS, Toyota TIS techstream etc.) powinny być zgodne z funkcją J2534.
6) Funkcja Plug-in, złącze zastrzeżone 
VVDI 2 może działać jako programista wielofunkcyjnego podłączenia wtyczek i czytać i pisać IC i danych procesora.
Może odczytywać i zapisywać Benz klucza IR, może klucz do starego i nowego Mercedesa programu można podłączyć BMW podłączyć do realizacji funkcji OBD, A tymczasem zastrzec niektóre rodzaje złączy do dalszych zastosowań.

FLY FVDI2 Diagnostics :
fvdi2-VAG-abrites-commander
Standardowe funkcje diagnostyczne:

Połącz się z urządzeniem za pomocą ponad TP2.0 KWP2000, KWP2000 nad TP1.6, UDS nad ISO protokołu transportowego (CAN), KWP1281 lub KWP2000 nad K-line Dla wszystkich elektronicznych jednostek sterujących odczyt danych identyfikacyjnych Dla wszystkich elektronicznych jednostek sterujących błąd odczytu (DTC) Dla wszystkich jednostek sterowania elektronicznego wyraźnego błędu (DTC) próby wyjścia Jednostka sterująca kodowania Skanowanie wszystkich jednostek wnioski Broadcast zmierzone wartości Dostosowanie

 
Funkcje specjalne:
Przyrząd może
- Przebieg kalibracja przez OBDII - VW Golf 6, VW Multivan 2009+, 2009+, VW EOS VW Caddy, VW Scirocco 2009+, 2009+, VW Polo VW Bora 2010+, VW Jetta 2010+, VW Passat CC, VW Amarok, Skoda Octavia II 2009+, 2009+ Skoda Superb, Skoda Fabia 2009+, Skoda Yeti 2009+, 2009+, Seat Leon Seat Altea 2009+, 2009+ Seat Exeo, Seat Ibiza 2009+, ...
- Dodano wsparcie dla VDO Instrument Cluster 2006+
- Odczyt / Pamięć programu z tablicy przyrządów immobilizera
- Bezpieczeństwo Reading Kod dostępu immobilizera
- Odczyt kodu bezpieczeństwa (PIN) i ochronę komponentu przez OBDII - VW CRAFTER
- Odczyt / zapis danych immobilizera w kokpitów VDO z mikrokontrolera NEC (2009+) poprzez OBDII
- Odczyt / zapis Immobilizer powiązane dane
EZS - Kessy (Q7 / A6 / Allroad)
- Za pomocą tej funkcji można przygotować klucz sprzedawcy / nauczyć klucz sprzedawcy
- Odczyt / zapis EEPROM z EZS - KESSY (Q7 / A6 / Allroad)
Instrument K-line
- Za pomocą tej funkcji można ustanowić sesji disgnostic w zestawie wskaźników poprzez K-line (KWP1281 lub KWP2000)
- Można Odczyt / zmiana wartości licznika kilometrów
- Odczyt kodu PIN
- Odczyt / zapis EEPROM
- Odczyt / Flash ROM z zestawem wskaźników
- Automatyczne usuwanie błędów "DEF" dla Audi A4 zestaw wskaźników BOSCH RB8
Engine Control Unit
- Odczyt EDC17 / MED17 pamięci flash
- Odczyt / zapis pamięci flash (EDC15, EDC16 wszystkie rodzaje odczytu / zapisu pamięci Flash poprzez OBDII (K i CAN) Obliczenie.
sumy kontrolne podczas programowania, ME7.1.1, MED9.x, ME7.5)
- Liczniki Odczyt / zapis flash (EDC16)
- Odczyt / zapis EEPROM (. VAG-EDC15x, VAG-ME7.1.1, VAG-ME7.1, VAG-ME7.5, VAG-Cartronic ME7.8)
- Wydobywanie bezpieczeństwo kod dostępu / PIN (EDC15, ME7.x, VAG-Cartronic ME7.8, EDC16, EDC17, MED9.x Simos PPD)
- Bajty bezpieczeństwa Wydobywanie składnik (EDC15, ME7.x, VAG-Cartronic ME7.8, EDC16, MED17.5.1, MED 9.x, Simos PPD)
- Włącz / Wyłącz immobilizer (EDC15, ME7.x, EDC16)
- Przebieg kalibracja (EDC15, EDC16)
Komponent Protection Manager
- Komponent Protection Manager - adaptacja części zapasowe (używane elektroniczne urządzenia sterujące) oraz ochrony komponentów programowych Audi A6 / Q7 / Allroad / A4 / A5 / Q5
ECU adaptacji przez OBDII
- Adaptacja ECU przez OBDII - EDC16, EDC17, MED17, MED9 Simos benzyny Simos PPD Diesel, ME7.5.20, ME 7.5.30
BCM2 - Audi / A5 / Q5 2007+ programowania klucza A4
- Specjalna funkcja sprawia, że można nauczyć się klucze do A4 / A5 / Q5 2007+ pojazdy z BCM2 immobilizera
adaptacji blokada kierownicy
- Okno "Kierowanie adaptacja lock" mogą być wykorzystane do adaptacji modułu sterującego blokady kierownicy do VW Touareg / VW Phaeton / Porsche Cayenne / Bentley Continental / Audi A8.
Adaptacja ta może być przez TP2.0 CAN lub K-KWP2000
aktywacji TV Ed1 / ed2
- Za pomocą tej funkcji specjalnej można zmienić limit kompatybilnych pojazdów MMI prędkości do zmiany prędkości, przy której telewizor będzie wyłączony
przycisk programowania / adaptacja
- Programowanie przez OBDII klucze (VAG z 16 bajtów Element zabezpieczający) - VW Crafter, Audi R8, VW Golf 6, VW Multivan 2009+, 2009+ VW EOS VW Caddy 2009+, VW Scirocco,
VW Polo 2009+, 2010+ VW Bora, VW Jetta 2010+, 2009+ Skoda Octavia II, Superb 2009+, 2009+ Skoda Fabia, Skoda Yeti 2009+, 2009+ Seat Leon, Seat Altea 2009+,
Seat Exeo 2009+, 2009+ Seat Ibiza ... bezpłatny dla posiadaczy AN024 + AN026
- Nieograniczona produkcja TP22 / TP23 / TP24 / TP25 transponderów ze Megamos 48. wolny dla wszystkich właścicieli AN024, ZN001
- Nie bardziej wcześniej zakodowanego transpondery (TA2 / TA3 / TA4 / TA5) służą do kluczowej-learning. Zamiast dowolnego Megamos 48 Crypto transponder może być używany. Darmowy dla wszystkich właścicieli ZN001
- Wyodrębnienia 7 bajt elementem bezpieczeństwa z kluczem roboczym samochodu (Megamos, Hitag2). Darmowy dla wszystkich właścicieli AN024, ZN001
- Lamborghini Gallardo
- Za pomocą tej funkcji można nauczyć klucz / transponder do pojazdu
narzędzie Dump
- Za pomocą tej funkcji można obliczyć kody dostępu bezpieczeństwo, zmiany przebiegu i tak dalej od EEPROM wysypisko z odpowiedniej jednostki
Airbag
- Odczyt / zapis EEPROM z pełną sterowników airbag Siemens (magistrala CAN - ISO15765). Audi A6 / Q7 / Allroad, VW Golf5 ... Skoda Octavia II ... Seat Altea ...
- Dzięki tej specjalnej funkcji można odczyt / zapis pamięci EEPROM modułu poduszki powietrznej
- Wyczyść dane katastrofie modułu poduszki powietrznej
klienta Read / Write
- Za pomocą tej aplikacji można przeczytać / pamięć programu w pewnym elektronicznej jednostki sterującej
PIN Konwerter
interwał usługi
- Za pomocą tej funkcji można wykonać reset przypomnienia serwisowego, reset parametrów przerw usługi lub opcji Interval Zmień
- Interwały serwisowe zresetować dla modeli z UDS diagnostyka
adaptacji pilota
- Za pomocą tej aplikacji, można dowiedzieć się piloty
Nawigacja
- Za pomocą tej aplikacji można przycisk "Eject" systemu "Nawigacja" włączenia / wyłączenia
systemu kontroli trakcji
- Za pomocą tej aplikacji można aktywować / dezaktywować tempomatu i zmiany związane z nimi
elektronika kierownicy (SWE) konfiguracji, jeśli urządzenie SWE jest dostępny
klocki hamulcowe zmiany
- Za pomocą tej aplikacji można "Otwórz tylny hamulec postojowy na zmianę klocków", "Zamknij tylną parkowanie
Hamulec "wykonać" test funkcję hamulca postojowego "

 
*** Wnioski ***
VVDI II jest najlepszym wyborem dla grupy VAG. FVDI II obejmuje większość pojazdów niż VVDI II.

lis 01 2016 prawidłowy przebieg VVDI2 kluczem program...
Komentarze: 0

Cześć, podzielić się moim doświadczeniem tutaj. Kupiłem VVDI2 Commandera z uobdii.com zeszłym miesiącu. Używałem go do wielu kluczy do VW, Audi i Skoda, a także prawidłowy przebieg dobrze. Oto co mam przetestowane OK celach informacyjnych!

 

vvdi-2-commander-key-programista

 

Dodałem te klawisze doświadczenie z VVDI2 Key Programmer :

Dodano kluczowym bcm2 na 2013 Audi A5 działał bez zarzutu.

Dodaj zapasowym kluczem Audi BCM2 przez OBD działało dobrze.

A6 / Q7 EZS Kessy:

Dodano klucz sprzedawcy (zdalnego źródła od dealera), bez problemów, wydawało się poprawnie czytać wszystko, ale miałem klucza pracujący na początku.

Audi A6:

Testowane z A6 przeczytać roboczego KESSY, nauczył nowego klucza

Skoda Octavia 2006:

Got CS & PIN zaprogramowany klawisz grzywny.

VW Passat B5:

Szarpana PIN i zaprogramowany klawisz OK.

VW Passat B6 2009:

Szarpana PIN, ale nie mógł dostać 6 bajtów CS, potrzebny komfort zrzutu.

VW Transporter T5 2006:

Szarpana PIN zaprogramowany klucz, bez zdalnego programowania.

 

Używam VVDI2 zmienić przebieg na następujące samochody:

Audi A4 2006:

Sukces korekcja Przebieg

2007 Audi A4 B7 RB8 Crypto

Korekta Przebieg ok

VW Passat B5:

Poprawione mile ok

chasen : :
paź 26 2016 OBDSTAR X300 Pro3 Master Key odczytać kod...
Komentarze: 0

Ten blog nauczy Cię, jak odczytać kod PIN Peugeot 206 poprzez OBDSTAR X300 Pro3 Master Key , mam nadzieję, że ktoś pomoże.

 

Narzędzie potrzebne: X300 Pro3 Master Key z adapterem PIC EEPROM /

Samochód: Peugeot 206

 

procedury:

Wybrać pojazdy -> ADAPTER EEPROM

obdstar-x300-PRO3-key-master-1

To OBDSTAR EEPROM / PIC ADAPTER

obdstar-x300-PRO3-key-master-2

 

Wybierz PIC / FREESCALE ADAPTER V33.37

Wybierz EEPROM i naciśnij klawisz ENTER, aby kontynuować

obdstar-x300-PRO3-key-master-3

 

Wybierz Odczyt kodu PIN

obdstar-x300-PRO3-key-master-4

Następnie wybierz modelu pojazdu Peugeot 206 i wciśnij ENT

obdstar-x300-PRO3-key-master-5 obdstar-x300-PRO3-key-master-6

BSI 95160-> V2, odczekaj chwilę

obdstar-x300-PRO3-key-master-7 obdstar-x300-PRO3-key-master-8

Wpisz nazwę, aby zapisać

obdstar-x300-PRO3-key-master-9 obdstar-x300-PRO3-key-master-10

Gotowe! Hasło jest 3FFF

obdstar-x300-PRO3-key-master-11

X300 PRO3 master key przez OBDSTAR Spółki wyposażony w immobilizer kluczowej funkcji programowania SKP900, jak również nową funkcję np korekty licznika kilometrów, EEPROM i OBDII / fot. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, prosimy odwiedzić:

http://www.uobdii.com/wholesale/obdstar-x300-pro3-key-master-english-version.html

 

chasen : :
paź 11 2016 Który klucz Auto programista najlepsze dla...
Komentarze: 0

Czy jesteś zagubiony, które Car Key Programmer jest najlepsze dla samochodów amerykańskich i azjatyckich? Ten blog będzie rekomendował trzech kluczowych programistów z różnych cenach: OBDSTAR X-100 PRO , SuperOBD SKP-900 i Tango programista . Szczegóły są w następujący sposób:

Tutaj możesz zacząć od nauki OBDSTAR X-100 PRO, SuperOBD SKP900 i Tango programista oddzielnie, a następnie zwrotnych użytkownika na tych trzech narzędzi, a następnie krótkim zawarcia w końcu.

OBDSTAR X-100 PRO Auto Key Programmer dla amerykańskich a samochody azjatyckie Cena: $ 339 X100 funkcja PRO C + D Typ: Immobilizer zdalnego mecz + Przebieg + OBD Oprogramowanie OBDSTAR X-100 PRO Programator listy obsługiwanych samochodów: http://blog.uobdii.com/obdstar-x100-pro-key-programmer- samochodów modelu / lista OBDSTAR X-100 PRO Highlight:  Pomoc Funkcja EEPROM (pamięć EEPROM Chip czytać i Immobilizer inicjalizacji) . Uwaga: nie obsługuje Toyota G chip i Proton co OBDSTAR X-100 PRO aktualizacja? OBDSTAR X-100 PRO aktualizacja online za darmo na oficjalnej stronie internetowej przez okres 1 roku. SuperOBD SKP-900 klucz programista dla samochodów amerykańskich i azjatyckich Cena: $ 539 SKP-900 może obsługiwać prawie wszystkich samochodów na świecie, takich jak Ford, Land Rover, Chrysler, Jeep, Toyota, . Nissan, Honda, Mitsubishi, Hyundai, Kia, i tak dalej : SKP900 Key Programmer listy obsługiwanych http://www.uobdii.com/upload/pro/skp-900-supported-car-model.pdf~~HEAD=dobj SKP-900 klucz programista Pasemka:
amerykańsko-azjatyckiego-car-key-programista-obdsatr-x100-pro-1













amerykańsko-azjatyckiego-car-key-programista-superobd-skp900-2






 

Można go zaprogramować wielu kluczowych samochodu bez konieczności stosowania kodu PIN. Poza tym, można odczytać kod PIN dla wielu samochodów. To wsparcie TOYOTA G chip.


Co na temat aktualizacji SKP-900 i tokena kwestii?

SKP-900 za darmo aktualizować co miesiąc. SKP-900 potrzebne znaki, ale jest za darmo, aby dodać żetony.


Tango klucz programista do samochodów amerykańskich i azjatyckich Cena: $ +1.029 Co transponderów kluczem Tango programista może zrobić? Philips transponderów TEMIC transponderów Megamos transponderów Texas transponderów Atmel Transpondery. Cechy Tango programisty:
amerykańsko-azjatyckiego-car-key-programista-original-tango-3




 

Można go czytać, pisać i generować najnowsze transponderów wykorzystywanych w najnowszych technologiach unieruchamiające. Może produkować klawiszy działa przez EEPROM wysypisko, identyfikacji transponderów i klucze klonów.


Obsługiwane lista samochodów lista Tango programisty / Transponder:
http://www.sinodownloads.com/down/download/PDF/3511073-TANGO-featuresEn.pdf

Jakie mają funkcje specjalne Tango? (Tango podświetlić)

Po wygenerowaniu nowego transpondera z TANGO Programmer, nie potrzeba żadnego dodatkowego sprzętu diagnostycznego zaprogramować wygenerowany transponder do samochodu! Będzie ona uruchomić samochód bezpośrednio, nawet na nowego systemu FIAT CODE 2, a także stosowanych w pojazdach PSA Group! Tylko trzeba napisać nowy plik z powrotem do systemu immobilizera! Tango może odczytać kilometrów Vin i typy transponderów.


Co na temat aktualizacji Tango i Token kwestii?

Ten oryginalny TANGO Key Programmer podstawowych aktualizacji oprogramowania online za darmo. (Teraz możesz uzyskać bezpłatny Daihatsu G Chip Autoryzacja obsługiwać zarówno zapisu i kopiowania w uobdii.com) trzeba zapłacić za zezwolenie, gdy dodać dodatkowe funkcje, specjalną funkcję lub pracować go na specjalnym modelu samochodu. TANGO klucz programista nie musi żetony!


Zwrotnych użytkowników na OBDSTAR X-100 PRO , SuperOBD SKP900 i Tango:

Bardzo dobry do samochodów azjatyckich i amerykańskich jest SKP-900 . Ale ja też użyć Tango. Tango jest doskonała, ale nie mogę tego zrobić samochody odległy zamek na przykład i to wszystko za off programowania samochodu (która Xprog etc) używam X100 pro OBDSTAR . Jestem bardzo z niego zadowolony. Nie idealne, ale bardzo dobry! Mam X-100 Pro i to nawet w pobliżu tak dobre jak SKP900, także Tango moim zdaniem jest o wiele lepsze dla programowania samochód off. SKP900 ma bardzo dobre pokrycie OBD zwłaszcza amerykańskich samochodów. Tango jest wspaniałe dla wszystkich trudne, a na ławce. Ponadto Tango jest bardzo dobry w EEPROM Applications. Wniosek: Nie ma doskonały klucz programista, który może wykonywać wszystkie kluczyki we wszystkich przypadkach. Ale można znaleźć lepsze jeden, co jest dobre i pożyteczne dla własnego użytku. Mam nadzieję, że ten blog pomaga. Artykuł z dnia: http://blog.uobdii.com/which-auto-key-programmer-best-for-american-and-asian-cars/

chasen : :
wrz 22 2016 Zmiany mile BMW ICOM A2 NCS Expert do km...
Komentarze: 0

Znaleziono wiele wątków o BMW zmienia mil na km. Tu chciałbym podzielić się moim doświadczeniem w programowaniu licznika . Zrobiłem kilka zmian na moim Z4, m3 i X3 poprzez ICOM A2 emulatorze uruchomione z NCS Expert . ! Pracował wielki zrobiłem na Z4: - otwieranie / zamykanie Top z kluczem - Otwórz / zamykając szczyt nie zatrzyma się, gdy zaczyna się jazda - niepełnosprawnego pasa sygnał. - miga zablokować / odblokować samochód - LED w lustro - Miami wyłączyć ustawienie (zamki zamykać, gdy szybciej niż 15 km / h) - pełnym świetle księżyca, gdy hamulec gwałtownego hamowania - Brake- siła-Light. trzecie hamulcowe miga, gdy rzuty ABS w. O ile pamiętam nie było ustawienie dla mil i km / h. Muszę sprawdzić plik SW_PSW.trc .. Może mam go w starej poczty art from: http://blog.uobdii.com/ncs-expert-change-miles-to-km-on-bmw-z4- m3-x3 /
ICOM-a2-bc-with-WiFi-for-bmw-1
 

chasen : :