Archiwum 28 sierpnia 2017


sie 28 2017 Jak używać Wprowadzenie CRP Touch Pro zdiagnozować...
Komentarze: 0

Uruchom CRP Touch Pro jest doskonałym narzędziem, które pokażę ci kilka możliwości. Mam 2002 Ford Focus, ma ostre problemy bezczynny, a ja zamierzam wykorzystać Uruchom CRP Touch Pro  , aby zdiagnozować problem i pokazać swoje praktyczne uruchomienie.
 

Chodźmy zobaczyć niektóre funkcje mamy.
Posiada również kilka przycisków pad, że jest bardzo łatwy w użyciu ekranu dotykowego, który jest bardzo czuły niesamowicie szybko się poruszać.

Jest to dla Forda tutaj.
Na tym ekranie możemy czynność automatycznie wyszukiwać ręcznie wybrać ręcznie zresetować usługę i / F-750 Specyfikacja testu F-650
I zawsze znaleźć pojazd automatycznie wyszukiwać, który jest szybki, niż szukać ręcznie.
I pyta o numer VIN.
Odczytać błędy: GEM (Generic Moduł elektroniczny) i RCM (moduł sterowania Restraint).
Jak widać, mamy wiele systemów do odczytu stanu. I mamy zamiar Powertrain Control Module, i prosząc Turbo wsad = niewyposażonych.
Jak widać, możemy odczytać kody błędów, nie ma właściwie żadnych kodów błędów, ponieważ światło sprawdzić silnik nie jest włączony.
Niech zrobi niektóre trudniejsze, ponieważ nie mamy kierunek kodu. widać można go wyczyścić kody odczytać strumienia danych.
Chodźmy do strumienia danych, a jeśli przyjrzeć się poprzedni film, mam nadzieję, że to coś jak szybko reaguje i porównać z innymi narzędziami.
Jak widać mamy setki dostępnych parametrów tutaj.

Spójrzmy na to stanowisko „przepustnicy” i „temperatury powietrza dolotowego” i „ciśnienia szyny paliwowej”, jest bardzo czuły.
Bardzo ważną cechą jest tu wykresów, cały wyświetlacz graficzny na tej samej stronie. Tutaj można kliknąć wykres
, aby zobaczyć wyraźnie, to miłe.
Jeśli nie można zrozumieć sens, można kliknąć dolny przycisk, aby to sprawdzić.
Co chcę wspomnieć jest, aby wybrać przycisk poniżej, aby Google za cokolwiek, tak naprawdę miłe cechą.
Więc uruchomić samochód i mogę powiedzieć, że nie ma szorstką Idle problemu na pewno. Więc to, co chcę zrobić, to wrócić i odczytać kod błędu.
Nie ma tu kody usterek.
Więc chodźmy do odczytu strumienia danych „przerwa w zapłonie obecnie wykrywany”
Przejdź do potwierdzenia określony problem Jeden po drugim ...
Na koniec wybierz „silnik obrotów na minutę” i „szyny paliwowej ciśnienie”, jak widać, na pewno nie problem, pompa paliwa.

Wszystko w porządku, uruchamianie CRP Touch Pro  spełnia minimalne kryteria dla przyszłych wymagaj zrobić rodzaje diagnostyki.
więc jest to naprawdę bardzo dobre wynagrodzenie, jeśli chcesz zrobić niektóre diagnostyczne. Powiem, że jest bardzo czuły, bardzo dobra komunikacja.
I w moim wrażenie, uruchomienie jest bardzo dobra firma, muszę powiedzieć można również uzyskać pewne wsparcie, co się stało problemów.

chasen : :